Multiple Connections to the Internet

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pátek Březen 21 19:56:53 CET 2008

Dne 21 Březen 2008, 19:28, Dalibor Straka napsal(a):

> Zkousel jsem na jednom stroji si nastavit ruzne IP a pouzit routovaci
> tabulky podle jiz zminovaneho lartc.
>
> Ted na me bude HH jecet, ze jste si to mohl najit sam, podle jeho
> odkazu. Kdyz uz jsem se tam doklikal:
> http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
> Proste vase PC postavite do pozice routeru a klidne i s jednim NIC.

Predpokladam, ze to tazatel myslel tak, ze na routeru mu bezi http a smtp
daemoni a tyto sluzby chce provozovat pres jednoho providera a pak mu bezi
na routeru squid a chce, aby ten sosal pres druheho providera.

Asi me v tomto tydnu IPSec dokonale vycucnul, ale stejne jako jinemu
kolegovi, mi neni jasne, jak se toto udela pomoci rule based routingu na
jednom stroji.

Pekne prosim o shovivavost a vysvetleni trochu vice po lopate.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...