Multiple Connections to the Internet

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Březen 21 19:28:50 CET 2008

On Fri, Mar 21, 2008 at 06:58:57PM +0100, Petr Klíma wrote:

> Jaký šel, takého potkal, jestli mi rozumíte :-)
>
> Ale k problému - samozřejmě není problém udělat jakýsi load-balancing
> mezi dvěma providery směrem ven, ale jednak to není to, co tazatel chce
> a navíc to celé může haprovat např. na tom, že vnitřní síť má veřejné IP
> a onen rozsah je anoncovaný pouze jedním providerem, takže data tekoucí
> dovnitř stejně polezou vždycky jednou jedinou cestou.
>
> A to nemluvím o tom, že neznám způsob routování na základě čísla portu -
> leda byste pomocí iptables markoval odpovídajícím způsobem pakety a pak
> [...]
Zkousel jsem na jednom stroji si nastavit ruzne IP a pouzit routovaci
tabulky podle jiz zminovaneho lartc.

Ted na me bude HH jecet, ze jste si to mohl najit sam, podle jeho
odkazu. Kdyz uz jsem se tam doklikal:
http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
Proste vase PC postavite do pozice routeru a klidne i s jednim NIC.

-- Dalibor Straka