VYRESENO: chyby v me konfiguraci ipsecu

Sobota Březen 22 00:44:36 CET 2008

On Thu, 20 Mar 2008, Zdenek Kaminski wrote:

> RedHati skripty se snazi dohadovat AH i ESP, nicmene protistrana
> podporovala jen ESP a  neproslo se do phase2, pokud jsem
> pouzil:

Když do konfiguráku napíšete AH_PROTO=none, tak se na AH vykašle.

> No a druhy problem byl s hodnotou level, jak je videt,
> bylo treba pouzit 'unique' misto 'require'.

Ale tohle asi fakt změnit nejde. (Ale je možno si definovat vlastní typ
interfejsu a vyrobit vlastní skripty ifup-* a ifdown-*.)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /