VYRESENO: chyby v me konfiguraci ipsecu

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Neděle Březen 23 18:19:21 CET 2008

On Sat, 22 Mar 2008, Pavel Kankovsky wrote:

> Když do konfiguráku napíšete AH_PROTO=none, tak se na AH vykašle.

To jsem take zjistil, ovsem v tom skriptu pak take natvrdo nastavi jako
hashovaci algoritmus sha1 a protistrana si, nevim proc z jakeho duvodu,
nakonec vymyslela md5.

> Ale tohle asi fakt změnit nejde. (Ale je možno si definovat vlastní typ
> interfejsu a vyrobit vlastní skripty ifup-* a ifdown-*.)

Kdyz jsem zjistil, ze to proste standardnimi konfiguracnimi nastroji
nejde, tak jsem si rovnou radeji napsal vlastni init skript. Dokonce ani
ve FC9 se nezda, ze by se rozsirily moznosti konfigurace, tak to proste
necham tam.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...