vmware server 2 beta zpomaluje az ho i hlemyzdi predjizdi

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Březen 23 23:39:25 CET 2008

On Sun, 2008-03-23 at 20:52 +0100, Slávek Banko wrote:

> Pokud použijete VirtualBox v edici vydávané binárně, můžete použít
> VBoxManage startvm "stroj" -type vrdp, který spustí stroj na pozadí,
> dostupný přes RDP protokol.

Ano, tak to pouzivam, jen jsem si nebyl jisty (a nevyzkousel jeste),
jestli jde tohle naprat primo do /etc/init.d/starstroj. Resp. by to
chtelo nejakou sofistikovanejsi podporu, neco jako seznam stroju ke
spusteni, ktere by ten init.d skript pospoustel.. Cekal jsem, ze to bude
primo soucasti VirtualBoxu, ale nebylo (alespon jsem to nevidel v tom
debianim balicku).

Petr