vmware server 2 beta zpomaluje az ho i hlemyzdi predjizdi

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Březen 23 23:49:59 CET 2008

Dne ne 23. března 2008 Petr Stehlik napsal(a):
> Ano, tak to pouzivam, jen jsem si nebyl jisty (a nevyzkousel jeste),
> jestli jde tohle naprat primo do /etc/init.d/starstroj. Resp. by to
> chtelo nejakou sofistikovanejsi podporu, neco jako seznam stroju ke
> spusteni, ktere by ten init.d skript pospoustel.. Cekal jsem, ze to
> bude primo soucasti VirtualBoxu, ale nebylo (alespon jsem to nevidel v
> tom debianim balicku).
>
> Petr

Pokud vím, tak žádný takový skript tam není. Proto jsem si před nějakou
dobou připravoval vlastní skript - mimo nahození strojů jsem potřeboval
zajistit i přepnutí drbd, případně nahození určených síťových rozhraní.
Zároveň jsem chtěl, aby ten skript stroje uspával při vypnutí nebo
restartu hostitele.

Slávek