vmware server 2 beta zpomaluje az ho i hlemyzdi predjizdi

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Úterý Březen 25 13:56:51 CET 2008

Dne 25.03.2008 11:16, Petr Stehlik napsal(a):

> A jakym kouzlem udrzujete ty vm servery v chodu na plny vykon? Ja jsem
> ted treba pustil nasledujici test:
>
> time ssh bubudesk "bzip2 -c testnul > /dev/null"
>
> ktery zkompresuje 600 MB nul, coz normalne trva asi 30 sekund, pokud
> tedy vmware jede naplno. No a ted to trvalo 367 sekund...

A co je to naplno?
Jak by mohlo bezet soucasne nekolik stroju naplno?

Pri virtualizaci se dynamicky prideluji zdroje (pamet, vykon CPU, ...). Kdo nic
nedela, tak zdroje necerpa a mohou tak cerpat ostatni.

Jinak pro urcite veci je virtualizace vhodna, pro jine vhodna s omezenim a pro
jine nevhodna. Je to na individualni posouzeni konkretni situace.

PS - mate naistalovane VMware Tools?