vmware server 2 beta zpomaluje az ho i hlemyzdi predjizdi

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Březen 25 14:12:04 CET 2008

Vaclav Dusek wrote:

> A co je to naplno?

no to je, kdyz netrpi zpomalovanim (viz predmet threadu)

> Jak by mohlo bezet soucasne nekolik stroju naplno?

hostitel idli a dalsi virtualni stroj tam neni. Staci mi tedy, kdyz
pojede ten jeden virtualni naplno.

> Pri virtualizaci se dynamicky prideluji zdroje (pamet, vykon CPU, ...). Kdo nic
> nedela, tak zdroje necerpa a mohou tak cerpat ostatni.

ano. A kdo dela 'bzip', tak cerpa zdroje, ale nekdy (teda skoro vzdycky)
nedostane vsechny volne a ja nevim proc.

> PS - mate naistalovane VMware Tools?

ano.

Mimochodem, pozdeji jsem ten test opakoval, ale hostitel mel zrovna
nejakou praci, a tak guesta ulozil k zimnimu spanku, ze ktereho se guest
uz neprobudil.

Zrovna instaluju vmware server 1.0.5, tak pokud by se situace zmenila k
lepsimu, napisu.

Petr