hledam font, ktery by obsahoval co nejvice ze specifikace unicode

Petr Voralek nazir.cz na gmail.com
Úterý Březen 25 23:46:18 CET 2008

    Hell-o!

   On 03/25/2008 10:07 PM, *Martin Kraus* wrote, and I quote (in part):

>   shanim font, ktery by obsahoval co nejvice ze specifikace unicode. nevedel
> by nekdo, kam rozumne sahnout? bylo by krasne mit ho v deb baliku, ale to uz
> bych mozna pozadoval moc.

   Já nejsem typograf (takže nemám vůbec přehled), ale, pominu-li
Bitstream Cyberbit (který sice na disku mám, ale netuším, kde jsem ho
před těmi jedenácti lety (soudě dle timestampu) vzal), který má čertví
jakou licenci, tak zde jsou třeba DejaVu fonty, které jsou snad v každé
distribuci...

--
     Petr Voralek	(JabberID:nazir na jabber.cz)

... Dyslexic atheists believe there is no Dog.