hledam font, ktery by obsahoval co nejvice ze specifikace unicode

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Středa Březen 26 00:38:37 CET 2008

On Tue, Mar 25, 2008 at 11:46:18PM +0100, Petr Voralek wrote:
>     Hell-o!

>    Já nejsem typograf (takže nemám vůbec přehled), ale, pominu-li
> Bitstream Cyberbit (který sice na disku mám, ale netuším, kde jsem ho
> před těmi jedenácti lety (soudě dle timestampu) vzal), který má čertví
> jakou licenci, tak zde jsou třeba DejaVu fonty, které jsou snad v každé
> distribuci...

hmmm, dejavu fonty mam nainstalovane, ale proste to nezobrazuje treba
nektere matematicke symboly atd. ono to neni dulezite, jen me zajimalo, jestli
je mozne si sehnat nejaky fallback font, ktery by umel zobrazit vsechno. spis
jsem si hraju, nez ze bych to z nejakeho duvodu potreboval.

dekuju
mk