hledam font, ktery by obsahoval co nejvice ze specifikace unicode

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Březen 26 23:04:01 CET 2008

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:
> [...]

Free{Sans,Serif} obsahuju toho o dost viac ako Deja fonty.
Inac Code2000 alebo Everson Mono su tie "prave" a vhodne ako
fallback... ale nie su free (ani speech ani beer)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |