hledam font, ktery by obsahoval co nejvice ze specifikace unicode

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Březen 27 00:28:10 CET 2008

On Wed, Mar 26, 2008 at 10:04:01PM +0000, garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk wrote:

> Free{Sans,Serif} obsahuju toho o dost viac ako Deja fonty.
> Inac Code2000 alebo Everson Mono su tie "prave" a vhodne ako
> fallback... ale nie su free (ani speech ani beer)

privadi mne to na myslenku. nevedl by nekdo o nejakem peknem popisu jak je
unicode podporovan pod linuxem? jadro, console, X, locale atd, jak to
dohromady pracuje. jak je to s ruznyma kodovanima unicodu v linuxu. neco aby
mel clovek ramcovou predstavu aniz by musel byt v tomto smeru profesional.

mk