Jak pomalu zkopirovat mnozstvi souboru

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Čtvrtek Březen 27 07:37:39 CET 2008

Dobry den,
mam takovy problem:
mam v linuxu (CentOS) primountovane disk.pole pres nfs a potrebuju na nej zkopirovat velmi velke mnozstvi malych souboru (v mnoha podadresarich). Problem je, ze po nejake dobe kopirovani se komunikace zasekne. Potreboval bych tedy rychlost kopirovani snizit.
Zkousel jsem pouzit u rsync volbu --bwlimit, ale to zrejme nefunguje u prace s lokalnimi soubory. U cp jsem podobnou volbu nenasel.
Uz me napada jen pristup pres "find .. -exec cp .." a pri kazdem kopirovani vkladat pauzu.

Nemate prosim nekdo nejaky jiny napad, jak snizit rychlost kopirovani souboru (nejlepe vkladat pauzu za kazdy zkopirovany soubor pred kopii dalsiho)?

Dekuji a preji pekny den.

Martin Hankovec