RE: Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 29 13:15:34 CET 2008

Zkusím zrušit, ale mám obavy, že začne chodit zase hodně spamů. Nastavení
smtpd_helo_restrictions má větší úspěšnost než spamassassin (cca 99% mailů).
Kromě toho pořád nemůžu přijít na to, kdo by mně mohl z této domény poslat
mail... :)