Postfix - snaží se přeposílat na doménu třetího řádu

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Sobota Březen 29 14:01:06 CET 2008

Dne 29.3.2008 13:15 Tomáš Koželuh napsal:

> Zkusím zrušit, ale mám obavy, že začne chodit zase hodně spamů.

Co znamena hodne? Jak jsem pochopil jedna se o domaci server - jestli jsou
to radove desitky denne tak bych se nevzrusoval. Spamassassin by je mel
(pokud se bude ucit + pri vhodne nastavenem blacklistu/whitelistu)
povetsinou zachytit.

> Nastavení smtpd_helo_restrictions má větší úspěšnost než spamassassin
> (cca 99% mailů).

u domaciho serveru mozna. U firemniho bych to nenechaval nastavene. Ne
vsichni maji korektne nakonfigurovane servery - viz tenhle priklad. A to
by se asi sefovi nelibilo, kdyby se mail potencialniho zakaznika odmitnul
jen proto ze jeho spravce ma spatne nakonfigurovany mailserver. Pokud
dobre nastavis antispam a nenastavis so domenovy kos tak tech spamu na
domacim serveru zas tolik nebude

> Kromě toho pořád nemůžu přijít na to, kdo by mně mohl
> z této domény poslat mail... :)

To mohlo byt cokoliv - treba spam. Jestli mas neco spolecne ze
stavospolem, zkusil bych zjistit vypis z logu jejich mailserveru ;) Mohlo
jit take o nejaky vraceny spam, co nekdo poslal pod Tvoji adresou.

MiZi