XEN castecne prehozeni (preforwardovani) paketu mezi interface, proxy arp

Pondělí Březen 31 00:28:29 CEST 2008

On Sun, 30 Mar 2008, Zdenek Kaminski wrote:

> Ano. To jsem tam pridal rucne: [...]
> Standardni konfigurace pro proxy arp, kterou uspesne pouzivam na nekolika
> mistech.

No, pokud na interfejsu zapnete proxy ARP, tak by to mělo fungovat i bez
toho. Ale asi je pravda, že by to mělo fungovat i takto.

> Cili eth0 a eth1 v dom0 spojit do bridge? Zajimavy napad.

Spíš jsem myslel dát na jeden bridge (xenbr) fyzické eth0 a backendy pro
dom0 a domU.

> Zkusim jeste kontaktovat web4u, jestli mi neco reknou k jejich
> konfiguraci routeru.

Podle tohoto popisu:

> Pingnu proste na vsechny stroje v segmentu 82.208.36.0/24 krome
> 82.208.36.1. Od nej (a kohokoliv ze sveta) pakety dorazi (vidim
> tcpdumpu), ovsem nejsou prehozeny do eth1 a nasledne pres bridge do
> domU.

to vypadá na chybu na Vašem přijímači, protože píšete, že pakety na
Váš stroj dorazí, ale už nedojde k jejich transportu do domU.

Není nakonec problém ve firewallu?

Když nastavíte IP adresu 82.208.36.131 lokálně v dom0, např. na eth1, tak
to funguje?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /