XEN castecne prehozeni (preforwardovani) paketu mezi interface, proxy arp

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pondělí Březen 31 08:25:04 CEST 2008

Dne 31 Březen 2008, 00:28, Pavel Kankovsky napsal(a):
> Podle tohoto popisu:

> to vypadá na chybu na Vašem přijímači, protože píšete, že pakety na
> Váš stroj dorazí, ale už nedojde k jejich transportu do domU.

Zarazi me vsak, ze pingnu na vsechno v segmentu krome te gateway. Z ni jen
paket dorazi a basta. Ze by nejak mrsila paket? Ale to se mi zda jako
blbost.

> Není nakonec problém ve firewallu?

Ne, firewall je v dobe testovani vypnut. Forwardovani
(/proc/.../ip_forward = 1 ) zapnuto.

> Když nastavíte IP adresu 82.208.36.131 lokálně v dom0, např. na eth1, tak
> to funguje?

Ano. Dokonce i kdyz udelam xenbr0 na fyzickem eth0 a do domU pridam
intefrace spojeny s xenbr0 a dam mu ...131, tak to take zije

Ze neni problem na mem prijimaci si myslim prave proto, ze tataz
konfigurace   (vcetne fyzickeho zapojeni) funguje u me doma :-(

Je to proste divne :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...