DHCP na linuxu a ip helper address

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pátek Květen 2 08:55:06 CEST 2008

> Dostane se k DHCP serveru informace o tom, z jaké vlany
> požadavek pochází?
> V logu by mělo být napsáno ...via <ip adresa>. Také by tam
> Catalyst měl
> přidat relay agent info option, ale to asi uvidíte, jen když budete
> poslouchat na síti.

Ano, tato informace se k dhcpd dostane, psal jsem to jiz v prvnim prispevku. Je to videt v messages.
Obcas se ale pozadavek dostane s poptavkou po ip z jine VLANy, to by ale dhcpd nemelo zmast. Mel by dat ip z rozsahu, ktery nalezi do "via <ip adresa>" subnetu.
 Catalyst to posila spravne na ip dhcpd via ip VLANy ze ktere pozadavek nastal. Tim by melo byt zajisteno vse.
Mozna je problem ve starem dhcpd? Je tam nejaky RH7.2
Honza Volesak