jaky linux?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Květen 7 01:13:34 CEST 2008

Tahle otazka tu uz dlouho nebyla :-)
Mam napsanou prumyslovou aplikaci v Perl/Tk (nejake mereni hodnot) a tedy
potrebuji operacni system, kde bude graficke prostredi, ale co nejvice orezany
a tedy nenarocny na HW. Puvodne jsem premyslel o Win98, ale ty by byly zrejme
nelegalni, protoze koupit uz je nelze a pokud je koupim se starym PC, tak
stejne nebudu umet na 100% prokazat legalnost.
Tak me napadlo Linux, ten je legalne zadarmo. Jenze ktery a jak ho co nejvice
orezat? Potrebuji skutecne jen to, aby se nastartovalo graficke prostredi,
spustila se (sama) moje aplikace a to je vsechno. No samozrejme to musi jit
standardnim zpusobem vypnout.
Predpokladejte prosim cvicenou opici, takze vezmu nejake distribucni CD nebo
DVD a spustim instalaci, kde navolim co nejmene sluzeb a aplikaci. Melo by to
bez problemu a svizne bezet na nejakem Celeron 600MHz nebo tak neco.
Co mi tedy doporucite?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik