jaky linux?

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Květen 7 09:42:50 CEST 2008

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Tahle otazka tu uz dlouho nebyla :-)
> Mam napsanou prumyslovou aplikaci v Perl/Tk (nejake mereni hodnot) a tedy
> potrebuji operacni system, kde bude graficke prostredi, ale co nejvice orezany
> a tedy nenarocny na HW. Puvodne jsem premyslel o Win98, ale ty by byly zrejme
> nelegalni, protoze koupit uz je nelze a pokud je koupim se starym PC, tak
> stejne nebudu umet na 100% prokazat legalnost.
> Tak me napadlo Linux, ten je legalne zadarmo. Jenze ktery a jak ho co nejvice
> orezat? Potrebuji skutecne jen to, aby se nastartovalo graficke prostredi,
> [...]

Nejaky starsi debian. Ja som debian bo a hamm bez problemov dlhodobo
pouzival na P1 160MHz, 32 MB RAM.
Potato alebo woody pojde bez problemov, novsie verzie mozu chciet
viac pamate (obzvlast s X11 4.*).

Alebo druha moznost (ak ide o novsi HW, na ktory by neboli ovladace),
pouzit nejake live cd, kde si primasterovat tuto aplikaciu. Puppy, DSL
alebo take nieco. Celeron 600MHz je uplne bez problemov (ak nie je ta
aplikacia napisana prasacky), skor RAM zavazi.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |