jaky linux?

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Středa Květen 7 11:05:28 CEST 2008

Petr Vileta napsal(a):
> Tahle otazka tu uz dlouho nebyla :-)
> Mam napsanou prumyslovou aplikaci v Perl/Tk (nejake mereni hodnot) a tedy
> potrebuji operacni system, kde bude graficke prostredi, ale co nejvice orezany
> a tedy nenarocny na HW. Puvodne jsem premyslel o Win98, ale ty by byly zrejme
> nelegalni, protoze koupit uz je nelze a pokud je koupim se starym PC, tak
> stejne nebudu umet na 100% prokazat legalnost.
> Tak me napadlo Linux, ten je legalne zadarmo. Jenze ktery a jak ho co nejvice
> orezat? Potrebuji skutecne jen to, aby se nastartovalo graficke prostredi,
> [...]
Zvolil jsem také debian na kiosková PC a celkem příjemné prostředí pro
lidi icewm s tématem Silver XP hádejte jak to vypadá?
http://mikos.sg1.cz/screenshots/icewm_nikita_used.png
Ale rozhodně instalaci neuděláte v grafickém klikátoru to si radši
brnkněte do M$ z které verze Vist zle downgradovat a používat Win98 :-).
A je ta aplikace vůbec nativně podporovaná pod Linuxem?
Pokud by tam mělo běžet wine a ještě třeba přes ODBC drivery navázané na
nějaký SQL server .....
Tak to chce umět anglicky a louskat ty odporné manuály jak to ty
bláznivý linuxaci řikaj : RTFM  ;-)