jaky linux?

murry na seznam.cz murry na seznam.cz
Středa Květen 7 15:40:11 CEST 2008

Dne Wednesday 07 of May 2008 01:13:34 Petr Vileta napsal(a):
> Tahle otazka tu uz dlouho nebyla :-)
> Mam napsanou prumyslovou aplikaci v Perl/Tk (nejake mereni hodnot) a tedy
> potrebuji operacni system, kde bude graficke prostredi, ale co nejvice
> orezany a tedy nenarocny na HW. Puvodne jsem premyslel o Win98, ale ty by
> byly zrejme nelegalni, protoze koupit uz je nelze a pokud je koupim se
> starym PC, tak stejne nebudu umet na 100% prokazat legalnost.
> Tak me napadlo Linux, ten je legalne zadarmo. Jenze ktery a jak ho co
> nejvice orezat? Potrebuji skutecne jen to, aby se nastartovalo graficke
> [...]

Umíte trošku s GNU/Linuxem? Já bych vám doporučoval si zkompilovat Gentoo.
Budete tam mít, jen a opravdu to, co chcete. S podporou jen a pouze toho co
chcete (zakázaní gtk, qt, atd..) Rychlost bude vyladěla přímo na onem HW
(díky kompilaci a optimalizacím)-> takže to pojede doopravdy hodně rychle.
Jinak na staré distribuce se hodí Vector Linux, je na to specializovaný (to
už je binární distro).