jaky linux?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Květen 9 03:11:21 CEST 2008

Petr Jandl wrote:

> Zvolil jsem také debian na kiosková PC a celkem příjemné prostředí pro
[...]
> :-). A je ta aplikace vůbec nativně podporovaná pod Linuxem?
Je to napsane v Perlu Tk, takze pokud bude na Linuxu nainstalovany Perl a Tk,
tak to pobezi. Pro Windows jsem to prekladam Komodem na win32 exe. Funguje to
podobne jako Visual Basic v podstate se runtime Perlu prilinkuje k memu
zdrojaku a cele je to exe coubor. Hallo World ma pak 1.6MB :-)
Trochu se bojim toho Debianu, ja jsem se trochu naucil Redhad a Fedoru a tam
se dost veci dela trochu jinak a ma to jinou strukturu adresar.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz