jaky linux?

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Pátek Květen 9 10:09:12 CEST 2008

Petr Vileta napsal(a):

> [...]
>>
> Je to napsane v Perlu Tk, takze pokud bude na Linuxu nainstalovany Perl a Tk,
> tak to pobezi. Pro Windows jsem to prekladam Komodem na win32 exe. Funguje to
> podobne jako Visual Basic v podstate se runtime Perlu prilinkuje k memu
> zdrojaku a cele je to exe coubor. Hallo World ma pak 1.6MB :-)
> Trochu se bojim toho Debianu, ja jsem se trochu naucil Redhad a Fedoru a tam
> se dost veci dela trochu jinak a ma to jinou strukturu adresar.

Je pravda ze debian nektere veci resi jinak ale zas tak moc toho neni
sraci si zvyknout ze
1) nejde "service sluzba restart" ale "/etc/init.d/sluzba restart" (to
navic funguje i v RH a FC)
2) a konfigurace site je v jednom filesu s trochu jinou strukturou
Jenze debian take obrovske mnozstvi balicku je z ceho si vybirat a
nedostanete se do dependency hell.