Náhrada Lotus Domino serveru

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Květen 12 13:11:15 CEST 2008

Zdravím,
   naše firma se rozhodla, že stávající poštovní systém vybudovaný na 19 Lotus Domino servech a obsluhující 900 uživatelů na 25 pobočkách po celé republice změnit na "něco jiného". Vize firmy je mít něco "co nejlevnější, protože pošta je jenom pošta" a co nejvíce se přiblížit Microsoftu, protože máme ekonomický IS na microsoftí platformě a portál na Sharepointu. To je samozřejmě neslučitelné! Já zde cítím jedinou možnou volbu, kterou tady radši ani psát nebudu, ale rád bych slyšel názory i jiných správců poštovních systémů co používáte a jaké máte zkušenosti se systémem podobného rozsahu (i jakékoliv). Je vůbec na poli Open Source něco srovnatelného s Lotus Dominem co do bezpečnosti, administrace, filosofie, ... Nejde mi vůbec o groupware, protože to je na platformě Lotus opouštěno :-( , ale o čisté poštovní služby (SMTP, POP, IMAP, ..)
Chápu, že je to malinko mimo tuhle konferenci, ale přesto budu vděčný za každý názor a předem za ně děkuji.

     Michal Ježek