RE: Náhrada Lotus Domino serveru

Jozef Novikmec Jozef.Novikmec na teleplan.com
Pondělí Květen 12 13:25:29 CEST 2008

My jednou zkouseli http://www.scalix.com/ ale uz nepamatuju proc jsme do toho nesli, ale Vam se muze libit.

Regards
Jozef Novikmec

Zdravím,
   naše firma se rozhodla, že stávající poštovní systém vybudovaný na 19 Lotus Domino servech a obsluhující 900 uživatelů na 25 pobočkách po celé republice změnit na "něco jiného". Vize firmy je mít něco "co nejlevnější, protože pošta je jenom pošta" a co nejvíce se přiblížit Microsoftu, protože máme ekonomický IS na microsoftí platformě a portál na Sharepointu. To je samozřejmě neslučitelné! Já zde cítím jedinou možnou volbu, kterou tady radši ani psát nebudu, ale rád bych slyšel názory i jiných správců poštovních systémů co používáte a jaké máte zkušenosti se systémem podobného rozsahu (i jakékoliv). Je vůbec na poli Open Source něco srovnatelného s Lotus Dominem co do bezpečnosti, administrace, filosofie, ... Nejde mi vůbec o groupware, protože to je na platformě Lotus opouštěno :-( , ale o čisté poštovní služby (SMTP, POP, IMAP, ..) Chápu, že je to malinko mimo tuhle konferenci, ale přesto budu vděčný za každý názor a předem za ně děkuji.

     Michal Ježek