Ubuntu 8.04

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Květen 13 10:05:35 CEST 2008

Zdar

používáte někdo tuto "novinku"? Zkusil jsem si to nainstalovat koncem
minulého týdne a jsem celkem spokojen. Jediná věc, která mi ale přijde
celkem zásadní je, že v mc nefunguje klávesová zkratka Ctrl-\, resp. asi
nějak divně funguje v mc klávesa \.

Když ji zmáčknu, tak mi vyskočí okno označování (jako kdybych stikl *)
ale di toho editačního řádku se již zapisuje \.

Toto se mi děje pouze pokud spustím mc v gnome-commander, xterm funguje
bez problémů. Prohledával jsem to přes google, ale zdá se, že jsem asi
jediný na světě, kdo má tento problém. Mohl byste někdo zkusit, zda se
vám to chová stejně a mám to nahlásit někam jako chybu? Je to celkem
otravné, protože mc používám i na vzdálených serverech, tak bych musel
xterm používat praktiky stále.

Věc gnome 2.22 to asi nebude, protože ve Fedora 9 (testuji od alfa do
teď) se mi to nikdy nestalo. Vůbec netuším, kde bych to měl opravovat.

Předem díky za náměty k řešení i informace o tom, jak se to chová u vás.

Pavel

BTW. existuje nějaká mail konference specializovaná na ubuntu?