RE: Náhrada Lotus Domino serveru

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Čtvrtek Květen 15 18:00:28 CEST 2008

Aniz bych chtel navrhovat nejake kacirske myslenky, tak pokud planujete nejaky prechod na Active directory infrastrukturu, tak se Vam rozhodne vyplati uvazovat o MS Exchange. Samozrejme, ze to neni free a ze v oblasti groupware je to jinde nez Lotus Notes, ale kdyz to nekdo umi nasadit, tak to nabizi spoustu moznosti uz v zakladu, o kterych se zejmena v oblasti vzdaleneho pristupu Lotus Notes zatim jen zda. V Praze mam Exchange 2003 na Windows 2003 Serveru, v Bratislave mame Lotus Notes na SLESu, takze muzu porovnavat dosytosti. :-)

Honza