Náhrada Lotus Domino serveru

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pondělí Květen 19 10:45:26 CEST 2008

On 2008-05-19, 07:35 GMT, Zdenek Kaminski wrote:

>   ...kde je nutne si hodne veci dobastlit vlastnimi silami. Diky za
> hodnotou odpoved...

Vy jste se dnes fakt blbě vyspal (nejste sám, viz. pohled z okna
;-)) -- pan Miroslav Vancl prohlásil, že Exchange nemá v FLOSS
světě alternativu. Alternativa (pokud tomu dobře rozumím) nemusí
znamenat totožnost, a vzhledem k tomu, že předtím se diskuse
vedla o věcech, které jsou trochu něco jiného nežli Exchange
(postfix, POP3 servery a tak) dovolil jsem si upozornit na to, že
alternativy (byť ne tak dokonalé) Exchange existují. Dokonce jich
je celá řada. Samozřejmě, zapomněl jsem zimbru, která je myslím
velmi hodnotná alternativa.

Hezký den,

Matěj Cepl

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

A GOOD name is rather to be chosen than great riches.
   -- Proverbs 22:1