Náhrada Lotus Domino serveru

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Květen 19 11:35:54 CEST 2008

> Vy jste se dnes fakt blbě vyspal (nejste sám, viz. pohled z okna
> ;-)) -- pan Miroslav Vancl prohlásil, že Exchange nemá v FLOSS
> světě alternativu. Alternativa (pokud tomu dobře rozumím) nemusí
> znamenat totožnost, a vzhledem k tomu, že předtím se diskuse
> vedla o věcech, které jsou trochu něco jiného nežli Exchange
> (postfix, POP3 servery a tak) dovolil jsem si upozornit na to, že
> alternativy (byť ne tak dokonalé) Exchange existují. Dokonce jich
> je celá řada. Samozřejmě, zapomněl jsem zimbru, která je myslím
> velmi hodnotná alternativa.

On Exchange má jen jednu jedinou alternativu a tou je Lotus Domino
(tedy, pokud je budete využívat naplno, oba).

Pokud vám jde jen o email, kalendář, addressbook, instant mesenger ... a
to s podporou spolupráce skupin a v hezkém kabátku pohromadě, mám pocit
že Vám stačí Sun Java Communications Suite 5
<https://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_SMI-Site/en_US/-/USD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=COMMSUITE-5-RR-G-F@CDS-CDS_SMI>

Licencování oproti EX příjemné, klienti Outlook s pluginem , Evolution s
pluginem, Thunderbird s Lightningem , Web interface