Náhrada Lotus Domino serveru

Milan Berka Milan.Berka na gmail.com
Pondělí Květen 19 15:13:13 CEST 2008

Já pořád nechápu, proč tady někdo motá jakýsi MS Exchange, groupware apod.
Na začátku autor dotazu specifikoval, že chce
SMTP, IMAP, POP - nic jiného řešit nepotřebuje.
(mezi námi do verze 4.5 MS Exchange tyto protokoly neuměl a nevím,
jestli je dnes podporuje). Jinak dnes letí spíše IMAPS a POP3S.
Taky MS Exchange neumi dnes současně whitelist,blacklist a greylist,
tedy pokud se nepletu...

MB.