RE: Náhrada Lotus Domino serveru

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Pondělí Květen 19 15:58:23 CEST 2008

Jezisi, dostal jsem se do pozice obhajce MS. ;-)
Ano, MS Ex neumi greylist, whitelist a blacklist, ale co Vam brani, zkombinovat ho spostfixem? Ziskate maximum z obou svetu. Ale bohuzel neni s cim kombinovat open source bez MS EX, abychom se dostali na stejnou uroven.
Ale jestli nekdo opravdu znate srovnatelnou alternativu ke kombinaci active sync WM5,6 vs Exchange 2003 a vys, tak bych byl velmi vdecny.

Honza