OT: doporuceni serveru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Květen 20 15:51:34 CEST 2008

Ahoj,

On Tue, May 20, 2008 at 03:13:12PM +0200, Tomáš Krbec wrote:
> Dne 20. květen 2008 14:56 Michal Krajcirovic - konference
> <konference na kraja.net>
> Zdravím,
> jen tak cvičně narychlo (bez detailního ladění konfigurace) jsem si
> vykliknul nějaký rackový Fujitsu Siemens RX100 a do vaší ceny se
> vešel.
Mel jsem v rukach a i jejich primergy econel R200 a nedoporucuji.
Hw drzi, nekazi se, ale server ma desne pomalou propustnost, i kdyz
jednotlive komponenty jsou rychle.

Mam vyzkousene a doporucuji (jen si overte moznosti toho quadcore,
protoze v dobe, kdy jsem je kupoval byly jen dualcore):
1U sun fire X2100
1U IBM x3250,x3400,x3550
1U INTEL SR1550AL SATA, SR1500ALR SATA

-- Dalibor Straka