HDTV video po 1GB eth

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Středa Květen 21 15:36:05 CEST 2008

Petr Stehlik wrote:

> 2 miliony 32bit barevnych bodu a to 60x za sekundu - jednoducha
> matematika - 4 Gbps.

Jednoducha, ale neprilis presna...

Pokud je mi známo, jsou zatim vsechna videa ("normalni" i HD kvality)
ctena z pevnych disku. Prenosove vykony hlavicky z/do magnetickeho media
pevneho disku je typicky cca 750-950 Mbit/sec, viz datasheety vyrobcu.
Detaily technicke specifikace, konkretne prenosovych vastnosti z media,
u zarizeni HD, dneska uz asi jen u BR neznam, ale tipnul bych si, ze
nebudou lepsi nez u HD.
Z toho plyne, ze nelze cist video soubory rychleji. Zalezi pak na
usporadani celeho system, zda dekoduje ctena data a pak jimi "nakrmi"
1Gbitovou sitovku, nebo tyto komprimovana data "pasiruje" sitovkou a
dekodovani dela az cilova stanice. Co je cilova stanice, nebudeme ted
pitvat, no flame pls.

Takze by klidne mohla stacit 1Gbit sitovka...
:-)

preji pekny den

L.V.
jezevec