HDTV video po 1GB eth

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Středa Květen 21 16:05:37 CEST 2008

l.vlcek na noel-plus.cz wrote:
> Pokud je mi známo, jsou zatim vsechna videa ("normalni" i HD kvality)
> ctena z pevnych disku. Prenosove vykony hlavicky z/do magnetickeho media
> pevneho disku je typicky cca 750-950 Mbit/sec, viz datasheety vyrobcu.
> Detaily technicke specifikace, konkretne prenosovych vastnosti z media,
> u zarizeni HD, dneska uz asi jen u BR neznam, ale tipnul bych si, ze
> nebudou lepsi nez u HD.
> Z toho plyne, ze nelze cist video soubory rychleji. Zalezi pak na

Neni potreba cist rychleji. Video se cte komprimovane, u Blue-ray je
datovy tok videa (1x rychlost) 36Mbps. Tazatel chce ale tutove mit v
obyvaku malou a tichouckou krabicku, tzn. dekodovani na serveru a prenos
nekomprimovaneho videa. Tam uz bych se tech 4Gbps nebal...

Jako rozumne reseni by mi asi dnes prislo prenaseni komprimovaneho videa
a dekodovani na miste, za pouziti vhodne grafiky (pasivne chlazene) nebo
chipsetu. Za predpokladu, ze techto vlastnosti Nvidia a/nebo ATI/AMD
chipsetu/karet lze realne v linuxu vyuzit...

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě