HDTV video po 1GB eth

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Květen 21 16:11:35 CEST 2008

l.vlcek na noel-plus.cz wrote:

> Jednoducha, ale neprilis presna...
>
> Pokud je mi známo, jsou zatim vsechna videa ("normalni" i HD kvality)
> ctena z pevnych disku.

klic je v zadani "pomoci X Window". Neboli vzdaleny terminal. Takze o
rychlost cteni videa z disku (kde je stlaceno na minimum pomoci H.264)
vubec nejde.

Vim, ze je nesmysl takto po siti video prenaset, vzdyt ta sama otazka tu
byla nedavno resena a vyresena - proto jsem si dnes dovolil odpovedet
iron^H^H^H^Hmatematicky (minule jsem doporucoval MythTV frontend).

Petr