HDTV video po 1GB eth

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Květen 21 16:24:01 CEST 2008

> Pokud je mi známo, jsou zatim vsechna videa ("normalni" i HD kvality)
> ctena z pevnych disku. Prenosove vykony hlavicky z/do magnetickeho media

Disk s tim nesouvisi... viz info nize

> Z toho plyne, ze nelze cist video soubory rychleji. Zalezi pak na
> usporadani celeho system, zda dekoduje ctena data a pak jimi "nakrmi"
> 1Gbitovou sitovku, nebo tyto komprimovana data "pasiruje" sitovkou a

Jak jsem psal v prvnim postu, jde o prenos X protokolem, cili bez komprimace.

Cili je to tak jak jste napsal, ze system "dekoduje ctena data a pak
jimi "nakrmi"
 1Gbitovou sitovku".

Prehravani druhym zpusobem, kdy dekodovani dela cilova stanice, funguje
perfektne pro 100 MBit ethernet a HDTV 720p, na koncove stanici staci stary
Athlon 2500... ale o to nemam zajem...

Takze z toho plyne ze X protokolem bez komprimace to zkratka nepujde na 1Gb
ethernetu, co?

--
Milos Prudek