Re: Fedora 9, KDE 4 a čeština

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 22 02:54:28 CEST 2008

Milan Berka wrote:
> Dobrý den,
>
> podařilo se někomu s tím něco udělat? Na mne to rozhraní působí dosti
> fatálním způsobem. Nevím jak GNOME, ale KDE 4 je v této verzi dost
> málo konfigurovatelné ( možná zatím nevím kde...), FIrefox 3 beta nemá
> spoustu pluginů, které je člověk zvyklý používat - např.
> synchronizace, takže na normálních strojích, kde pracuji, musím
> zůstat na Fedora 8, aspoň zatím. Je to docela škoda.
>
> MB.
Omlouvam se, ze moje reakce temer nesouvisi s vasim dotazem, ale chci polozit
otazku a to prave vam ;-)
Co vas nuti pouzivat Fedoru 9, ktera byla vydana tusim pred mesicem? Me by to
fakt zajimalo. Proc lidi porad upgraduji na nejnovejsi Linux, nejnovejsi
Windows? Ja se domnivam, ze pokud mam mit operacni system na praci a ne na
hrani nebo beta testovani, tak prece logicky nemuzu pouzit system, ktery byl
oficialne vydan pred par tydny nebo dokonce hodinami. U windows zastavam
nazor, ze system je pouzitelny po vydani prvniho servispacku, pripadne
nejdrive za 2 roky od uvedeni na trh, podle toho, co nastane pozdeji :-) U
Linuxu se nove verze vydavaji casteji, ale stejne se domnivam, ze pro solidni
praci je kazda nova verze pouzitelna take nejdrive za 1/2 roku od vydani.
Abyste mi rozumel, ja mam take rad pokrok a inovace, ale nechci byt pokusnym
kralikem a nesnasim "horke" novinky, betaverze a unstable verze.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz