Jednoucelovy box s browserem

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Čtvrtek Květen 22 20:49:58 CEST 2008

instaluji cisty debian nevybiram ani balik ty tam pak fouknu rucne :
aptitude install locales xorg icewm icewm-themes gdm firefox
mozilla-firefox-locale-cs-cz xscreensaver numlockx msttcorefonts
crystalcursors
vse ostatni je nadstandart

gdm se stara o automaticke prihlaseni pri startu i po 5 vterinach
necinosti v gdm (kdyby se nekomu podarilo odhlasit)
icewm jsem dodal pozdeji a nastavil aby pripominalo win XP jinak jsem
mel v planu nechat firefox s rozsirenim r-kiosk bezet ve fullscreen
povolil jsem beznemu userovi vypinani a restart pc a dal na to odkaz pod
zelené tlacitko start lidi jsou ovce :-D
(jinak v .xsession  flaknout za firefoxe poweroff  a je vymalovano,
usetrite dalsich par mega za icewm)

Bohuzel zkusenosti se starymi krapy nejsou nejlepci zavrhuji obzvlaste
AMD a noname motherboardy!

PJ