Jednoucelovy box s browserem

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Květen 22 23:59:13 CEST 2008

Zdravim,

On Thu, May 22, 2008 at 08:30:46PM +0200, Petr Heřman wrote:

> AddToFunc InitFunction
>  + I Exec opera

Fvwm2 chvalim ;-).

> Ja myslim, ze je jedno, kam se to da.
>
> Take by se mi libilo, kdyby se dala ta opera nakonfigurovat tak,
> aby se tam nezobrazovala ta lista "File Edit View ...", ale ciste
> jen holy ramecek (nebo i bez ramecku) s vychozim URL.
>
> Ted ale nevim, kam nacpat, aby se po zavreni te opery uzivatelem zavrely Xka
> a udelal rovnou shutdown -h nebo poweroff.

Staci trivialni skript, ktery se spusti misto opery:
	#!/bin/sh
	opera
	shutdown -h

> Doplnujici dotaz, pobezi to na nejakem vyrazenem PC s minimem RAM
> a HDD par set MB, jak dosahnout minimalni instalace?
> Neexistuje nekde nejaky minimalni seznam baliku,
> se kterymi by debian v podobnych embedded systemech bezel?
> Pobezi tam jeste apache2 s PHP modulem a mysql server.
> Se 100 MB swapem jsem se jen-tak-tak vesel na 800MB disk.

Mel jsem takovy boxik s Debianem, ktery se bez problemu vesel do 300MB.
Samotny system bez X mel pod 200MB. Zvazte moznost pouzit tento boxik
v soucinnosti s jinym serverem, ze ktereho si pres NFS primountuje treba
/usr a pod ;-)

-- Dalibor Straka