Jednoucelovy box s browserem

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Pátek Květen 23 02:47:56 CEST 2008

Tak jsem nakonec vyuzil myslenky Petra Jandla aj.
a jeste to zjednodussil. fwwm netreba, ani zadneho dalsiho
skriptu, ani gdm.

1. Nastavim visudo:
uzivatel ALL = NOPASSWD: /sbin/shutdown

2. Na konec .bash_profile prislusneho uzivatele vlozim radku:
startx

3. Do .xsession napisu jen dva radky:
opera
sudo /sbin/shutdown -h now

A beha to jak z praku!
opera si pamatuje posledni nastaveni, takze se vrati na posledni URL
a oproti iceweaselu nema skoro zadne depencence.

Diky vsem za pomoc!

pH

On Thu, May 22, 2008 at 11:59:13PM +0200, Dalibor Straka wrote:
> Zdravim,

> Fvwm2 chvalim ;-).

> Staci trivialni skript, ktery se spusti misto opery:
> 	#!/bin/sh
> 	opera
> 	shutdown -h

> Mel jsem takovy boxik s Debianem, ktery se bez problemu vesel do 300MB.
> Samotny system bez X mel pod 200MB. Zvazte moznost pouzit tento boxik
> v soucinnosti s jinym serverem, ze ktereho si pres NFS primountuje treba
> /usr a pod ;-)

No prave ze tohle bude boxik zcela mimo sit.

> -- Dalibor Straka

pH