Jednoucelovy box s browserem

Michael Mraka michael.mraka na redhat.com
Pátek Květen 23 15:22:51 CEST 2008

Petr Heřman wrote:
% Konfiguruji jednoucelovy system, kde se uzivateli hned po nalogovani (staci
% bez hesla, nebude na verejne siti) spusti X (je mi celkem jedno, jestli
% startx nebo pres xdm, lepsi asi startx), pak nejaky jednoduchy wm, nejspis
% fvwm s prac. plochou 1x1 na ni v plne velikosti nejaky jednoduchy browser
% (nejspis opera, protoze dillo umi jen Latin1, chimera mi prijde nepouzitelna
% a iceape, gecko, konqueror atd, jsou hrozne velke kravy s neuveritelnym
% mnozstvim dependenci a na nic jineho jsem uz neprisel, blby je, ze opera
% neni free)

Opera neni free?!?

http://www.opera.com/products/desktop/
Why Opera? ...[snip]... and it's free.