Jednoucelovy box s browserem

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Pondělí Květen 26 23:18:09 CEST 2008

Stačil mi ten jediný. Ono to právě nebude na žádné síti.
Je to jediný krám, který má ten člověk doma, potřebuji
sbírat nějaká data a ukládat do databáze přes nějaké php
skripty. Je to Pentium MMX 200MHz, RAM 64. Jede to jen-tak-tak,
ale jede. Jediný problém byl s grafárnou ARK, xorg-server-ark
na tom chcípnul tak, že zatuhla i klávesnice, nedokázal jsem
si s tím poradit, nakonec jsem musel přes xorg-server-vesa.
Ale s tím si zase neporadí xvidtune, takže když jede pod windoze,
má vpravo a nahoře černý pruh 2 cm, a pod X-kama zase vlevo a dole,
lépe jsem to nevyřešil :-(

pH