sata hw raid

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Květen 29 12:59:22 CEST 2008

DD,

Mám dobré zkušenosti s řadiči 3ware.
Jinak bys si dovolil upozornit, že 3ware 9500 je "jen" sata1, doporučil
bych s epodívat spíš na
3ware Escalade 9550SXU-4LP Bulk SATA II RAID
třeba zde
http://www.atcomp.cz/zbozi/radic-3ware-escalade-9550sxu-4lp-bulk-sata-ii-raid/detail.aspx?p=z:66618
nebo
http://www.3ware.com/products/serial_ata2-9000.asp

pokud bude zájem, můžu to zkusit prohnat přes bonnie++ - jestli si
dobře pamatuju, tak na 4 discích v raidu 10 to umí nějakých
120-150MB/sec

S pozdravem

Radek Kohout