sata hw raid

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Květen 29 13:16:38 CEST 2008

V realu jsem dosahoval na 3ware 9550SX v konfiguraci 9x500GB v RAID5 +
hot-spare rychlosti cteni z NFS svazku asi tak 60-70MB/s, zapis o
nekolik MB/s mene. Meril jsem cas cteni nebo zapisu souboru asi 20x
vetsiho, nez RAM fileserveru. Datovy tok na sitovce byl asi tak
700Mbit/s pro cteni a 600Mbit/s pro zapis (to je samozrejme vcetne rezie
NFS). A samozrejme jsou to rychlosti dosahovane jedinym pripojenym
klientem, cteni/zapis souvisleho proudu dat...

PK

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě