Preklad jadra pro jine PC

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Listopad 2 18:46:16 CET 2008

Pavel Kankovsky wrote:

> Asi ano. Zkuste od check_hlt() rozházet nějaké printk(), najít místo, kde
> to padá a pak ten kus kódu disasemblovat a uvidíte, jaká instrukce mu
> vadí.

?? To jako se povrtat v tom jádru? A pak ještě disasemblovat? Vy máte
tedy fantazii! :-)

> A propos, zkusil jste to přeložit pro 386?

Už ano, zkusil jsem i defaultové nastavení pro i386, ani to nezabralo
(default volí nějaký 2-jádrový Xeon (samozřejmě jsem ho změnil), to je
tedy dost divný default).

Ale už se to rozeběhlo, napíšu o tom samostatný mail.
Každopádně díky za zajímavý námět.

Petr