Preklad jadra pro jine PC

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Listopad 3 03:01:00 CET 2008

On Sun, Nov 02, 2008 at 06:46:16PM +0100, d.petr wrote:

> ?? To jako se povrtat v tom jádru? A pak ještě disasemblovat? Vy máte
> tedy fantazii! :-)

Pomucka:
grep -R check_hlt /usr/src/linux/*
vi "jmeno.souboru"
Pridat par printk(KERN_ERR "checkpoint 1"); a zkompilovat jadro.
Pak presne vite, mezi kterymi dvema checkpointy to zbuchlo. Mezi ne
pridate dalsi checkpointy, znovu zkompilujete a kdyz uz bude usek
mezi nimi dost maly (odhadem), google.com vam poradi disassembler.
V nem si projedete instrukce nebo vam i on sam u nektere neco zahlasi
"cervene" ;-).

-- Dalibor Straka