Problem zo zapisom na disk - dovecot, vsftpd

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Listopad 3 19:52:40 CET 2008

Dakujem pekne vsetkym za rady. Nakoniec bol problem trivialny.
Jeden z klientov si zacal spravil webkameru a ukladal si z nej
pravidelne obrazky. No a zaplnil disk...
Preco ale df ukazoval ze este je volne miesto mi je zahadou. Ze je
na disku nieco rezervovane pre roota viem, ale vykazovalo to podstatne
viac volneho miesta.
Asi nasadim quoty ;o)

Este raz vdaka a pekny den!

Vlado