Jadro 2.6.27 a rychlost PC

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 4 20:58:28 CET 2008

Náprstek Vladimír wrote:
> able to transfer it. You may try to choose different encryption
> algorithm on Login dialog. Blowfish is usually a lot faster than AES.
> Also SSH-1 is in general less CPU intensive than SSH-2. SCP protocol
> is usually faster than SFTP too.
 >
 > zkus si tedy pohrát s nastavením sh serveru (i klienta).

Ano, to bych zkusit mohl (zvláště kdybych v budoucnu narazil na podobný
problém se vzdáleným serverem), ale neřeší to a ani nevysvětluje výrazný
rozdíl rychlosti vyvolaný pouhou výměnou jádra. Leda by ssh volilo
šifrovací algoritmus podle jádra, což ovšem nepředpokládám. A pokud
používá stále stejný algoritmus, pak je 5násobné zpomalení podivné.

I tak - díky za snahu.
Petr