VPN propojeni tri pobocek s Centos 5.2

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Středa Listopad 5 14:48:16 CET 2008

DD.

Mam tri pobocky. Na kazde mam linuxovy firewall. (Iptables na Centos 5.2) Chtel bych tyto pobocky propojit pomoci VPN tunelu. Je mi jedno, jestli by to bylo kazda s kazdou nebo by byla jedna centralni. Zaroven bych potreboval neco jako VPN server pro cestujici uzivatele. Idealne pro kazdou pobocku a s overovanim uzivatele pres Active Directory. Troufnete si nekdo odhadnout cenu, kdybych to chtel nechat u nekoho "udelat"? Staci mi velmi hruby odhad. Pokud si nekdo myslite, ze je to Vase parketa a chteli byste poslat nabidku, tak prosim na moji adresu, at neplevelim konferenci. Nemuzu slibit kdy a jestli vubec se to bude realizovat. Pokud ale ano, tak vsem, kteri se mi ozvou, rad poslu presnou poptavku s pozadavky hned jak to bude aktualni.

Dekuji.

Honza

P.S. Nebranim se ani alternativnim navrhum ve stylu:"Na VPN mezi pobockama kup radsi krabicku od XY. Mam s ni dobre zkusenosti uz mnoho let." ;-)